Wil je niet meer elk weekend handballen, maar toch actief blijven? Dan is recreantenhandbal ideaal voor jou!

Het behoud van de liefde voor het spel, het gemeenschappelijk ten strijde trekken en het samen zijn is van groot belang. Het recreantenhandbal wordt gekenmerkt door gezelligheid. De sociale contacten zijn de belangrijkste drijfveer om te blijven sporten, waarbij het plezier in bewegen centraal staat.

Wat doet Kedingen?

Kedingen heeft nu één recreantenteam. Deze neemt deel aan een minicompetitie georganiseerd door het Nederlands Handbal Verbond. Dit houdt in dat je ca. 10 zaalhandbalwedstrijden in een jaar speelt. De thuiswedstrijden vinden plaats op je normale trainingstijd. de uitwedstrijden op de traingstijd van het uitteam; dus altijd ’s avonds.

Trainingen

De trainingen zijn 1 keer in de week ’s avonds en hierbij wordt getraind volgens de regels van het zaalhandbal.

Regels

Recreantenhandbal gaat volgens de regels van het normale zaalhandbal.

Dit seizoen kon Kedingen geen recreantenteam samenstellen. Maar we zoeken nog recreanten zodat dit volgend seizoen wel mogelijk is!