Abrupt einde aan prima seizoen Kedingen!

Sinds gisteren weten we officieel dat de handbalcompetitie door de Corona maatregelen voortijdig geëindigd is en dat er dit jaar geen kampioenen of degradanten zijn.

Geen kampioenen ?? Er zijn verenigingen die elk jaar kampioenfeesten vieren. Die status heeft onze club niet. Maar dit jaar was anders. Je voelde het door de hele vereniging heen.

Dames 1 heeft keurig naar behoren gepresteerd en deze jonge dames zijn ,mede dankzij de afscheid nemende coach Freddy Wolterink, gegroeid in hun spel en mogen terug kijken op een geslaagd seizoen.

Dames 2 (de ruggengraat van onze club) heeft ook dit jaar goed en vooral met plezier gespeeld.

De A1 heeft in hun laatste jaar als team lekker gespeeld. Aangevuld met speelsters uit de B en de C hebben ze nog 4 wedstrijden weten te winnen. Chapeau dames!

De B1, C1, en de D1 waren nog volop verwikkeld in de strijd om het kampioenschap. Dit belooft wat voor de toekomst van onze club.

De E1 en E2 lieten wekelijks zien dat onze jongste leden al hele mooie wedstrijden kunnen spelen. Wat hadden de ouders het moeilijk gekregen bij het Ouder Kind toernooi.

Als laatste team willen we onze C1 heren in het zonnetje zetten. Vanaf de eerste competitie ronde voerden ze de ranglijst aan en ze stevenden af op het eerste kampioenschap dat er sinds een paar jaar te vieren was bij Kedingen. Binnen onze club zijn jullie de kampioenen van dit seizoen! We gaan dit ook zeker nog vieren als we weer bij elkaar mogen komen.

Tot slot willen we iedereen bedanken die zich op wat voor manier dan ook heeft ingezet voor onze club. Van scheidsrechters tot naar uitwedstrijden rijdende ouders. Van trainers tot de kamp commissie. Zonder jullie kan Kedingen niet bestaan.

Volgend seizoen gaan we weer knallen met zijn allen!

Bestuur HV Kedingen.