Compostactie groot succes !

De gezamenlijke compostactie van de Harmonie Sint Jan en HV Kedingen is weer een groot succes geworden.

Dankzij de inzet van tal van vrijwilligers van deze verenigingen zijn er afgelopen weekend maar liefst 2.900 zakken compost, potgrond en tuinturf bezorgd in Wierden.

Met de opbrengst van deze jaarlijkse actie kunnen beide verenigingen  noodzakelijke investeringen doen om ook komend jaar hun sportieve en culturele doelen mogelijk te maken.

De Wierdenaren die gebruik hebben gemaakt van deze actie kunnen dus niet alleen genieten van hun tuin maar ook van muziek en handbal in hun dorp.

Mocht er iemand zijn of haar bestelling niet hebben gekregen dan kan men contact opnemen met 0546-574157 0546-573909.