Compostactie Wierden 2022

Handbal vereniging Kedingen en Harmonie Sint-Jan uit Wierden zijn druk bezig om de compostactie 2021 te organiseren. Ook dit jaar verkopen wij weer potgrond, compost en tuinturf in zakken van 50 liter voor €6,- per zak.

Van 28 januari t/m 4 februari worden onze nieuwe bestelfolders rondgebracht.

In tegenstelling tot voorgaande jaren komen wij dit jaar (net als vorig jaar) i.v.m de corona maatregelen niet bij u aan de deur om het bestelformulier op te halen.

Hiervoor hebben wij een aantal alternatieven mogelijkheden om uw bestelling te plaatsen:

• U kunt online bestellen via de webwinkel van Harmonie Sint-Jan. Deze is bereikbaar via http://hsjwebshop.nl/
  • U kunt het bestelformulier, in een envelop, bij een aantal leden in de brievenbus stoppen.
    • Mevr. Frieling                   Kalander 56                                     (Weuste)
    • Mevr. Kamphuis               Garf 13                                             (Hooiland)
    • Mevr. Otten                      Alsemhof 14                                     (Plan Oost)
    • Dhr. Albers                        Larixlaan 10                                    (Grote Maat)
    • Dhr. Sleumer                    Waterkolk 11                                    (Zuidbroek)
    • Fam. Heerdink                 De Aa 21                                           (de Aa)
    • Dhr. Te Wierik                  Rijssensestraat 26a (PIN)                 (Centrum)
    • Mevr. Schraven               Doornstukke 10                                 (’t Loo)
  • Een email sturen met uw bestelling naar compostactie@harmoniesint-jan.nl
  • Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch bestellen bij Mevr. Otten (0546-573909) en Mevr. Frieling (0546-574157)
  • Uw kunt bestellen tot 21 februari.

Wij komen uw bestelling op 11 of 12 maart 2022 bezorgen