F jeugd Kedingen gaat als E jeugd competitie spelen !

De F jeugd van Handbalvereniging Kedingen is zo goed bezig op de door hun gespeelde toernooitjes dat ze van de handbalbond toestemming hebben gekregen om van af januari als Kedingen E1 aan de competitie deel te gaan nemen.

Mede dankzij de trainsters Lieke en Sophie hebben ze het niet alleen hartstikke gezellig op de training maar leren ze gaandeweg ook heel leuk handballen.

Op de F toernooitjes lieten ze telkens weer zien dat ze wat verder in hun spel ontwikkeling waren dan de meeste tegenstanders. Vandaar dat er in overleg met de ouders een aanvraag is gedaan om competitie te mogen spelen.

Zondag 15 januari 9.00 uur spelen deze toppertjes hun allereerste competitiewedstrijd tegen Stormvogels E2 in Sporthal ’n Dikken in Wierden. Iedereen is van harte welkom om naar deze match te komen kijken.

Wil je zelf ook handbal spelen ? Stuur dan een mail naar Kedingen@handbal.nl en je bent van harte welkom om mee te komen trainen.