Fantastische opbrengst Grote Clubactie !!!

Dankzij de inzet van al onze vrijwilligers die ook dit jaar weer de Grote Clubactie voor Kedingen hebben georganiseerd is er bijna € 1.500,00 binnengehaald voor de leukste handbalvereniging van Wierden en omstreken.

Onze dank gaat uiteraard ook uit naar de kopers van de loten en we hopen dat ze mooie prijzen gaan winnen met hun loten. De uitslag is vanaf 7 december te vinden op deze website: https://www.clubactie.nl/

Maar degenen die het aller belangrijkste zijn geweest voor het succes van deze actie zijn onze (jeugd)leden die van deur tot deur zijn gegaan om zoveel mogelijk loten te verkopen. Elk lid dat meer dan 25 loten verkocht heeft wordt door Kedingen beloond met een mooie handbal en degene die de meeste loten van allemaal verkocht heeft krijgt een tenue van het Nederlands heren of dames handbalteam.

Wil je zelf ook bij zo’n leuke club horen kom dan eens kijken op trainingen. Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar kedingen@handbal.nl of kom gewoon eens kijken in de sporthal.