Fijne feestdagen allemaal !!!

2021 is alweer bijna voorbij. Een jaar dat net zo eindigt als het begon. Namelijk in een lockdown. Helaas zullen er in ieder geval tot 14 januari geen clubactiviteiten plaatsvinden.

Tussen de lockdowns door hebben we gelukkig nog een tijdje lekker kunnen handballen. Er zijn wedstrijden gewonnen en verloren, maar er is vooral genoten van onze gezamenlijke hobby: Handbal!

Ook zijn we dit jaar weer supertrots op en blij met al onze vrijwilligers en sponsors. Zij zijn de ruggengraat van onze vereniging. Zonder vrijwilligers kan er geen wedstrijd gespeeld worden. Dus iedereen die welke taak dan ook op zich heeft genomen in het afgelopen jaar: Heel erg bedankt voor jullie inzet!

Het bestuur van HV Kedingen wenst iedereen hele fijne feestdagen en een sportief 2022!