Grote Clubactie 2018

Beste ouders, jeugdleden, lotenverkopers!

Elk jaar in september en oktober vindt de Grote Clubactie plaats. Ook dit jaar doet HV Kedingen weer mee en natuurlijk willen wij zoveel mogelijk loten verkopen! Iedereen die een lot koopt maakt kans op € 100.000,-! Hieronder vind je meer informatie over de actie.

Wat is de bedoeling?

Ieder lid van HV Kedingen verkoopt minimaal 3 loten à € 3,- per stuk, maar meer is natuurlijk altijd beter. Wij werken met de verkoopmethode ‘eenmalige machtiging’. De koper vermeldt op het lotenboekje het aantal loten dat hij wil kopen, zijn naam en rekeningnummer. Let op de correctheid van dit nummer! (Alleen IBAN nummers zijn geldig). Het lotnummer staat vervolgens op het bankafschrift van de koper en hij krijgt automatisch bericht over de gewonnen prijzen!

Wanneer iemand een lot koopt, geef hem het bedankbriefje en de zegel voor op de voordeur, zodat er niet nog meer verkopers aanbellen. Het briefje met het rekeningnummer, het deel ‘eenmalige machtiging’ laat je in het boekje zitten. Als je vindt dat je er genoeg verkocht hebt lever je het volledige boekje, voorzien van jouw naam, in bij je trainer.

A.s. woensdag worden tijdens de trainingen aan alle jeugdleden de boekjes uitgedeeld, mocht je er niet zijn dan kun je er 1 opvragen bij je trainer.  Heb je vóór 14 oktober geen boekje ingeleverd met daarin 3 verkochte loten, dan zijn wij genoodzaakt om € 9,- te incasseren bij de eerstvolgende kwartaalinning van het ledengeld. Dit om de inspanningen voor iedereen gelijk te stellen. Je krijgt dan geen lotnummers en doet dus niet mee met de actie.

Wij hopen dit jaar een fantastisch resultaat neer te zetten, jullie hulp is onmisbaar! Verkoop ze aan vrienden, familie, buren……….Iedereen! En nogmaals: Begin op tijd!

Data

Vanaf zaterdag 15 september mag je beginnen met verkopen, begin op tijd want zoals ieder jaar doen er diverse verenigingen uit onze omgeving mee! Lever de boekjes uiterlijk 12 oktober in bij je trainer/ster!

Prijzen voor wie veel loten verkoopt

Ook dit jaar zijn er leuke prijzen te verdienen:
1. Diegene die de meeste loten verkoopt mag een tenue van het Nederlands Damesteam uitzoeken.
2. Bij het verkopen van 25 of meer loten krijg je een handbalbal.

Superlot

Dit jaar kun je ook een SUPERLOT verkopen, wij dagen jullie uit! Met een SUPERLOT verkoop je 50 loten in één keer, voor € 150,-. Diegene maakt dus 50x kans op € 100.000,-! Dus benader die zakenpartner, ondernemende buurman of gewoon de bakker waar je iedere week komt. Benader je network (of dat van je ouders!) en verkoop het SUPERLOT! Iedereen die zo'n SUPERLOT verkoopt, krijgt een mooie prijs van Kedingen, maar we maakt dan ook kans kans op het winnen van het Grote Clubfeest à € 5.000,-!  De SUPERLOTEN (mooie waardecheques) zijn aan te vragen bij Chantal Boddeman.

Heel veel succes met het verkopen van de loten! Voor vragen kun je altijd mailen: kedingen@handbal.nl

Bedankt voor jullie hulp,
Bestuur HV Kedingen