Jeugdleden Kedingen in het zonnetje gezet

Veertien jeugdleden van handbalvereniging Kedingen zijn beloond voor hun inzet tijdens de Grote Clubactie.

Alle leden die 25 of meer loten van de Grote Clubactie hebben verkocht zijn beloond met een wedstrijdbal.

Elisa Mengerink had de meeste loten van allemaal verkocht. Zij kreeg hiervoor een wedstrijd tenue van het Nederlands Dames Handbalteam.

Dankzij de inzet van deze toppers heeft Kedingen een mooi bedrag gekregen van de Grote Clubactie.

“Deze bijdrage stelt ons in staat om geregeld externe trainers in te schakelen zodat we onze leden net dat beetje extra kunnen bieden dat nodig is om kampioenen op te leiden” aldus voorzitter Andre van der Kolk.

Zelf ook interesse om te handballen of een jeugdteam te trainen? Neem dan contact op via kedingen@handbal.nl.