Nieuwe Corona Maatregelen.

Na de persconferentie van 26 november is het duidelijk dat de overheid de teugels weer verder aanhaalt wat betreft de corona maatregelen. Voor onze vereniging betekent het vooral dat er in ieder geval van 28 november tot en met 18 december na 17.00 uur geen gebruik gemaakt kan worden van de sporthal.

De handbalbond heeft besloten dat de competities niet stil worden gelegd. In de praktijk betekent dit voor de meeste teams niet trainen maar wel wedstrijden spelen. Voor de jeugdteams die voor 17.00 uur klaar zijn met hun training verandert er niets.

Niet trainen maar wel wedstrijden spelen verhoogt natuurlijk de kans op blessures. Hierom hebben we aan de trainers gevraagd om een thuis trainingsschema te maken en te delen in de team apps zodat iedereen zo wedstrijdfit mogelijk kan blijven.

Voor meer info over corona en handbal zie: https://www.handbal.nl/blog/2021/11/26/update-coronavirus-26-november/

De beperkingen die de afgelopen drie weken al golden blijven van kracht.