Statiegeldactie Coop voor HV Kedingen.

Dat Coop Wierden de plaatselijke sportverenigingen een warm hart toedraagt is al langer bekend. Deze zomer steunt de Coop, Kedingen met hun statiegeldactie.

“Wij verdubbelen tijdens deze actie de statiegeld opbrengst van elke fles (ook de kleine flesjes) die bij ons wordt ingeleverd” aldus vestigingsmanager Remi van Til.

Met de opbrengst van deze actie steunt de Coop de plaatselijke handbalvereniging. Na een jaar vol beperkingen kan Kedingen dan weer dat beetje extra bieden aan al hun leden zodat ze zich kunnen ontwikkelen tot goede handballers.

Kortom lever de komende drie maanden allemaal zoveel mogelijk je lege flessen in bij de Coop bij de hiervoor speciaal ingerichte hoek in de winkel aan de Hexelseweg 35 in Wierden.