Kedingen heeft jongenshandbalteam

Handbal is een snel groeiende sport. Met name door het succes van de Nederlandse handbaldames is het aantal handballende meiden sterk gestegen. Uniek in deze regio is echter het jongenshandbal en daar heeft de Wierdense handbalvereniging Kedingen op in gespeeld.

Vorig jaar, tijdens het schoolhandbal toernooi, was een groep jongens uit Wierden zó enthousiast dat zij zelf een team hebben opgericht. Onder leiding van trainer Joey trainen zij één à twee keer per week. Het team heeft echter nog niet genoeg teamgenoten om ook competitiewedstrijden te kunnen gaan spelen. Deze handballende heren zijn daarom op zoek naar enthousiaste jongens, in de leeftijd van tien tot veertien jaar, die het leuk vinden om te handballen!

Dus lijkt het je leuk vrijblijvend mee te komen trainen? Kijk voor meer informatie op www.hvkedingen.nl of stuur een mail naar jeugdzaken@hvkedingen.nl.