Vacature Hoofdtrainer/coach!

Handbalvereniging Kedingen uit Wierden is voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer/coach.

Ben jij of weet jij iemand die de kwaliteit heeft om het spel van onze handbalsters naar een hoger niveau te tillen dan willen we graag met jou in contact komen.

De gouden tip belonen we met twee kaarten voor een thuiswedstrijd van van het Nederlands handal dames of heren team.

Het delen van dit bericht wordt gewaardeerd.

De volledig vacaturetekst staat hieronder:

HV Kedingen uit Wierden zoekt met ingang van het komende seizoen een trainer/coach voor hun dames 1 team.
HV Kedingen is een zelfstandige vereniging die zijn wedstrijden speelt in de tweede klasse (NO-TW DS 2a).
Wij zoeken voor onze jonge selectie naar een trainer/coach die in het bezit is van een handbaltrainersopleiding (HT2 of 3) of ruime ervaring heeft op dit niveau. We zijn op zoek naar een echte teambuilder die modern handbal uitdraagt.
Herken je jezelf in de onderstaande omschrijving of weet je iemand die hieraan voldoet:
• Teambuilder;
• Positief coachend;
• Ontwikkelaar van individuele verbeter trajecten;
• Iemand die kan samenwerken met alle geledingen binnen de vereniging;
• Iemand die beslissingen durft te nemen in het belang van de groep;
• Iemand die 2x per week kan trainen en coachen op wedstrijddag;
• In het bezit is van goede communicatieve vaardigheden.
Bel of mail dan naar:
Andre van der Kolk (voorzitter)
voorzitter@hvkedingen.nl 06-42466319
Ook voor nadere informatie over deze vacature kunnen belangstellenden contact opnemen met Andre van der Kolk.