We gaan weer trainen!

Na een lange winter zonder handbal begint het bij de eerste zonnestralen weer te kriebelen. We willen weer actief zijn met elkaar.

Door de corona maatregelen mogen we nog niet binnen sporten. Hierom zijn we in overleg met verschillende buitensportverenigingen uit Wierden over het gebruik van hun velden. We hopen dat we volgende week kunnen beginnen met de eerste buiten trainingen.

Zodra hier duidelijkheid over is laten we dit weten aan alle leden!

Neem ook gerust een vriendje of vriendinnetje mee naar de training zodat die ook kunnen meemaken hoe leuk handbal is. Het enige wat je dan hoeft te doen is een mailtje te sturen met de naam en telefoonnummer van degene die je meebrengt naar kedingen@handbal.nl en laat het je trainer even weten dat je iemand meeneemt.

Laten we weer lekker gaan handballen en ons voorbereiden op de alternatieve competitie die op 10 april start (als de overheid dit weer toestaat).