We mogen weer trainen !!

Vanaf maandag 1 1 mei mogen onze jeugdteams weer trainen.

Zoals bekend mag er nog niet in de sporthal getraind worden en daarom hebben we afspraken gemaakt met Korfbalvereniging Blauw Zwart.

Zij zijn zo vriendelijk om hun faciliteiten beschikbaar te stellen voor onze club. Hier zijn we uiteraard zeer blij mee.

De E en de D jeugd traint op maandag en woensdag van 17.45 uur tot 18.45 uur.

De C en de B jeugd trainen aansluitend van 19.00 tot 20.00 uur.

Iedereen die wil trainen mag meedoen. Dus ook leden die zich afgemeld hebben voor komend seizoen en kinderen die lid willen worden.

Iedereen die aan de training mee wil doen moet dit melden in de team app of als je niet in een app groep zit bij het bestuur.

Iedereen neemt zijn eigen bal mee en deze wordt voor en na de training ontsmet.

Je komt op de fiets een paar minuten voor de training via de ingang aan de Vriezenveenseweg en gaat direct na afloop weer naar huis zodat er geen vermenging ontstaat tussen de verschillende leeftijdscategoriën.

Kinderen die gebracht worden door hun ouders mogen bij de poort afgezet worden. De ouders mogen niet blijven tijdens de training.

Het complete protocol waar we ons aan moeten houden kun je vinden op: https://www.hvkedingen.nl/covid-19-protocol-hv-kedingen/

Het is ontzettend belangrijk dat we ons allemaal aan deze regels houden. Niet alleen om de Corona dreiging te beperken maar ook omdat we te gast zijn bij Blauw Zwart.